Ååååh...

Åååh, det känns inte alls lika roligt som det gjorde först..
Känns mest nervöst och jobbigt eftersom jag känner mig opåläst, och jag inte vet vad jag ska göra för att känna mig mer påläst.....
Det kommer säkert gå bra, men jag vill inte göra nån besviken..
Det känns som ett stort ansvar..
och det kommer ju vara långa dagar också, mycket slit..
Hjälp känner jag mest.. Hjälp!


Man kan ju bli irriterad.. det jag befarade tidigare har ju hänt..
Och man känner sig som en idiot..
Men vad kan man göra åt det.. ingenting.. mitt tåg har redan gått där!
Fan..

Positivt är ju dock att det verkar rulla in jobb iaf, det rings från höger och vänster och behövs arbetskraft.. Och det är väl bra!
Synd bara att det krockar med dagar som redan är bokade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0