Massa smink

Nu har jag beställt en massa smink och grejer från england:)
Hoppas att det går fort och att det är schyssta grejer!
Sjukt billigt var det iaf, och det jag hört om det har varit positivt!
Jag beställde:

Plumping Lip Glaze - bara för att prova en plumper:) tror den var lite aprikos!
Luscious Liquid Lipstick - Jag har börjat gilla läppstift:) också nån härlig aprikos färg!
Eye Primer And Liner Sealer - en primer för ögonlocken och nånslags eyeliner så man kan använda sina ögonskuggor som eyeliner..
Tinted Moisturiser Spf 15 - typ som en foundation!
Brightening Eye Color Drama - Fyra ögonskuggor i en palett, typ för smokey eyes
Mineral Infused Face Primer - Primer för ansiktet, som slätar ut allt före man lägger foundation
Professional Shine Eraser - små papper som man stryker över ansiktet när man blir blank, vilket jag är heeela tiden!
Brightening Eye Color Hazy Hazel - fyra ögonskuggor i en palett, typ grön, lila och två hasselnöts bruna
Liquid Eyeliner - precis vad det står, flytande eyeliner i svart!
All Over Cover Stick - täckstift, typ en foundation som jag förstod det!
Clarifying Pressed Powder - vanligt pressat puder typ:P
Earth And Water Mascara Duo - en dup mascara med vattenfast mascara i ena änden och icke vattenfast i andra!
Och allt detta för ca 350 svenska kronor inkl. frakt! (hoppas det inte blir nån tullavgift bara)

Nu återstår då att se om det är bra:) Och jag ska försöka recensera lite här!

Annars så jobbar jag och sliter som vanligt och är sjukligt less! Men nu är det bara två veckor kvar :D
Sen tänker jag faktiskt vara ledig, även om det betyder att jag inte får några penga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0