dilemma!

Hur ska jag göra? Jag blir galen.. på riktigt!
Fick ett erbjudande idag, som är väldigt frestande på många sett.. men det finns väldigt många nackdelar också..
jag grubblar ihjälp mig på detta, ska ringa tillbaka och ifråga sätta några saker, och om hon går med på det så kommer jag nog tacka ja..
Jag vill.. men ändå inte..
Det är ju vad jag vill, men det är fel villkor!



Något muntrare.. Jag har fått skatteåterbäringen idag:) mitt saldo på kontot gångrades med 25!
Inte illa:)
Dock kommer 3500:- plus lite till bara att flyga iväg eftersom bilen kollapsade i helgen!
Sen har jag många andra planer för pengarna;)

Kommentarer
Postat av: Therese

hm, är det något jobberbjudande..? jag grubblar på ett sådant, eller två med andra ord.

2010-06-09 @ 22:08:31
URL: http://tezzybump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0