sugen på löshår!?

Detta är ett inlägg både för mig och för andra:P

Frågan man ställer sig är.. är du sugen på löshår?

Jag tror dom flesta har kännt sig sugna nångång!? eller?
Jag har kännt mig sugen flera gånger!
Och butiken man ska handla från om man vill göra det hemma är:
www.rapunzelofsweden.se

rapunzel is the shit!
Och eftersom dom har lager i Umeå så är dom ännu bättre;)
Jag fick hjälp att välja färg på ett syntetiskt löshår som jag köpte för två år sedan..
Jag skickade ett mail och skrev vilken tid jag skulle komma och då fanns dom där och hjälpte mig!
Helt suveränt! Sen svarar dom väldigt snabbt på frågor man har på mail!
Här är jag med mitt syntetiska löshår från rapunzel, snyggt eller hu!


Jag är ju (surprise surprise) sugen på löshår igen såklart, inget ovanligt:P
Men det blir hursomhaver inte förrän efter sommaren isf! Den här gången vill jag ha den här färgen, eftersom jag inte planerar att fortsätta vara både ljus och mörk till hösten! Och sen känns iden att ha ett redan vågigt hår bättre än att köpa ett rakt.. även om det skiljer 200kr! Jag gör inte om det som jag hade det när jag hade köpt från skitsidan happyhair!
Men rapunzels löshår är verkligen att rekomendera! Jag har aldrig hört något dåligt om dom!

P&K

Kommentarer
Postat av: Emma

Kænner du till Balman? Dem har ett helt annat system och de sliter knappt på håret. Dock kostar det lite mer såklart...



Min kompis satte in det, istællet før enstaka slingor så fæster man 6 st mattor i sitt eget, såklart och eftersom så hænger man upp dom nær håret væxer. Det finns dom som anvænder samma hår i ett helt år, och sedan sæljer det brukt och kvalitetn ær sjukt bra!

2010-06-15 @ 22:38:43
URL: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0