Blondes have more fun?

Att blondiner har roligare än brunetter har jag svårt att tro..
När jag redan efter en månad är less på att vara blond! Nån som är förvånad?
Jag kan då inte säga att jag haft roligare den här tiden.. nope.. verkligen inte:P
Jag saknar att ha riktigt riktigt mörkt hår.. brunsvart typ..
Men det kommer nog ändå ta ett tag innan jag gör något åt det!
Jag får härda:P
Det känns lite lönt nu att färga håret mörkt, det kommer ändå blekas i sommar!
Funderar dock på att slänga in en mörk effekt längst fram (ungefär som jag hade löshåret, ni som han se det)
För nu är det liksom bara för blont.. not nice..
Jag förstår inte varför jag varje år ska prova, jag vet ju att jag trivs bäst om brunett!

well well cykelställ.. enough 'bout that!

Började igår att skriva på fördelen med frisörshampon och lite dyrare hudvårdsprodukter, men så kom jag av mig och tryckte bort alltihopa:P Jag får ta det en annan gång!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0