Jeansnojja

Hur ska man tolka det att alla mina jeans går sönder mellan benen? Jag måste ju ha för tjocka innerlår, för dom nöts alltid sönder där..
Nu har mina absoluta favoriter också hål:(
gråter blod.. Jag hatar ju att köpa nya jeans..
Tur att det blir sommar nu så man inte vill använda jeans, så får jag köpa nya i höst istället!

Har iaf varit sjukt duktig i helgen!
Igår städade jag hela lägenheten, (och det var inte lite stökigt och skitigt)
Diskade all gammal disk (hatar att jag fortfarande samlar)
Tvättade en sjujäkla massa maskiner tvätt som varit sparad i två veckor typ.. (eftersom maskinen varit trasig)
Idag har jag:
Putsat några fönster (resten tar vi en annan dag)
Kört ännu fler maskiner med tvätt men nu är allt slut iaf:)
Gjort kyckling och pastagratäng att frysa in för framtida måltider
Gjort och och skinkpaj att frysa in för framtida måltider..

Och nu har jag ont i huvudet.. promenad senare!? Ja tack!

ska fräscha till mig nu så ska vi strax dra ner till ricklaskäret och käka middag!

P&K

Kommentarer
Postat av: Katta

Vilket är ditt favorit smycke från cocoo.se?

2010-05-02 @ 17:21:27
URL: http://katariiinas.blogg.se/
Postat av: Ida

Haha, jag nöter också precis där och ida har jag haft på mig ett par byxor som är lite fladdriga så jag jag världens skavsår precis där låren tar ihop, gör aaaaaasont!! Men det är väl genetiskt... Duktig du är på att fixa...vill också hinna med allt sånt!

2010-05-02 @ 17:23:08
Postat av: J O Z E F I N E

TÄVLING PÅ MIN BLOGG, kika in :)

2010-05-02 @ 17:32:04
URL: http://jozefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0