shoppingförbud.. bah

Jag som skulle gemig själv shoppingförbud har idag köpt följande..

2 klänningar på HM (likadana fast olika färger) 99:- st
Hudvård på Bodyshop för 359:-
Mellanmål 11,90:-
Tygskor 150:-
Mobil 1848:-
3 pack trosor HM 79:-

Ja.. shoppingförbud.. baah!
Men jag behövde faktiskt allt!
Men från och med nu och hela sommaren är det shoppingförbud om det inte är något superakut jag behöver!
ev ska jag köpa löpartights och en multifunktionst-shirt.. men det räknas väl inte:P

Så nu längtar jag till nästa vecka när jag får min nya telefon!

P&K

P.S. Vad var det jag sa om Anna Bergendahl.. herregud vilket fiasko! Salem for president!
Jag skrattade bara när dom öppnade sista kuvertet och Anna inte gick vidare.. konstigt.. skaffa en klänning och ett scenframträdande som nån kommer ihåg nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Ja jag tycker faktiskt att det var rätt låt som vann! :) Vad tycker du?

2010-05-30 @ 10:43:42
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0