Sol, sol strålande sol..

Vilket väder vi har idag va?
Helt fantastiskt!
Tänk om man ändå fick vara lite ledig och bara njuta av solen..
När får jag vara ledig nästa gång? ingen aning är svart på det..
Om det inte blir någon, som jag har döpt det till, ofrivillig semester.. alltså att jag inte har något jobb ett tag..
Det skulle vara skönt att vara ledig, men jag vill ju jobba också.. Jag vill ju ha pengar!

Jag känner att jag druckit allt för lite idag, är ganska snurrig.. Bäst att tanka ordentligt innan jag ska ut och röra på mig!
Imorgon är det Bruksloppet och nästa vecka vårruset..
Kommer tyvärr INTE att springa Bruksloppet.. det går ju på asfalt och det fixar inte mina benhinnor.. utan jag ska promenera med Carro istället, eftersom det inte blev nått igår och det inte blir nått idag:P

Jag vill vara brun.. NU!

nu ska jag äta en bulle!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0