Svartaste svart

Har gjort något idag som jag inte gjort på väldigt länge..
Jag har handlat smink på stan:P
Iom att jag haft mary kay i två år har jag typ inte handlat något smink..
Men så idag var det då dags, en flytande eyeliner och en mascara stod på inköpslistan..
Jag var nära att ge upp för jag kände att jag inte har nån koll på nått sånt alls längre!
Men det slutade med att jag på sista affären jag besökte innan jag for hem köpte både en eyeliner och en mascara, jag provade typ tusen flytande eyeliners på min hand men det blev som.. "nää jag vet inte"
Men det blev iaf Lumene i val av märke, och eyelinern heter så mycket som Lumene eye dramatizer liquid eyeliner. och mascaran Eye dramatizer Volume-Maximizing Mascara!
Mascaran har värsta mega borsten, men nå superduper volym vet jag inte om jag tyckte att det blev..
Och färgen på mascaran hette blackest black:P
Men det funkar ändå helt okej för dom pengarna jag betalade! Jag ska recensera oredentligt när jag provat några fler gånger!



Slog även på stort och köpte annan hudvård än Mary Kay också, så jag gick på Body Shop, det känns som att dom är dom som har smma vettiga värderingar som Mary Kay, så jag hittade vad som egentligen är reseförpackningar av hudvård för kombinerad till fet hy, men som jag tog som provexemplar..
Så det blev rengöring, ansiktsvatten, natt serum, fukt. för 245:-
Så får vi se, det lilla jag provade nyss var verkligen härligt! Otroligt uppfriskande kändes det! Det liksom ilade behagligt i ansiktet!


Samma sak där, återkommer med ordentlig recension senare.. törs inte riktigt börja använda den på allvar förrän nästa vecka, är rädd att min hud kommer börja pluppa ut äckliga finnar eftersom det blir ny hudvårdsrutin!
Dessa produkter finns även i fler utföranden, någon fler rengöring tror jag, också ansiktsmask osv..
Det går att kolla på hemsidan, seaweed serien!

Nej nu ska jag gå och skölja ur blonderingen!
P&K

P.S Smilla vägde idag 5,2 kg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0