återträff -10

Jaha.. då var helgen över igen och tillbaka till vardagen!
Och i Lördags så smällde det äntligen, Återträffen för att det var 10 år sedan vi gick ut 6:an!
Så vi hade ju hyrt Bygdegården för att käka gott och slå klackarna i taket!
Och OM jag hade trevligt!
Riktigt riktigt trevligt!
Det var ingen som blev för full eller något sånt, utan alla vara bara jätteglada och det var som om man alltid hängde tillsammans:)
Vi dansade och skämtade och hade kul!

Något som inte var lika trevligt var att min kära Magda fick sin axel ur led när vi höll på att göra oss iordning.. Och för att göra en lång historia kort så vinkade jag av henne i ambulansen när jag skulle ner och låsa upp så att vi skulle ta oss in och börja med maten!!
Typiskt typiskt!!

Nej nu ska jag pipa iväg på jobbet!!

Lägger upp bild på utklädnaden senare;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0