naglar igen:)

Jag gjorde ju om mina naglar i slutet på förra veckan..
Men hade dom inte mer än några dagar, fick skitmycket lyftningar vid nagelbanden, så mycket så att två nästan ramlade av.. så jag tog bort dom måndag kväll och gjorde då nya på onsdagkväll!
Tänkte att jag skulle visa båda ändå!
Det här var dom jag gjorde och nästan bara tog av igen:P Dom var ju snygga, men dom slets så fort..
Dessa byggde jag på mall, det var riktigt schysst att göra det, då behöver man inte fila tippar nånting:) Har beställt fler mallar så jag kan göra mer sånt sen! Plus att det är coolt att man ser glitter och mönster även underifrån på nageln:) snygg bonus!


Men dessa satt alltså för dåligt, misslyckades med nått steg:P så dom åkte på måndagen sen var jag utan två dagar och gjorde dessa i onsdags!

Jag blev lite wild and crazy och trotsade all franskmanikyr:P:P
Och varför det ser ut som jag har askort nagelbädd så är det för att jag satte vita tippar och följde den formen rakt av, och eftersom dom hamnar en ganska bra bit in på nageln så blir det såhär, men å andra sidan ser det ut som om jag har as långt naglar fast dom bara är typ hälften:P
Sen ser ni även här lite skador och grejer, mest för att jag typ filade sönder naglarna när dom förra höll på att lyfta:(
Tur det växer ut!
Hade egentligen tänkt ha lite glittriga tippar, men hade inte fått mina glitter grejer och ville inte vänta längre med att göra nya!
Tror ni då inte att jag fick ett slags glitter igår och ett idag.. aja.. nästa gång:)
Och nästa gång så blir det julnaglar:):)

sorry för långt inlägg:P
Hoppas ni står ut:P

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0