naturell..

Plockade ut som stackars testarna av löshår jag haft i håret dom senaste månaderna..
Jag har funderat hit och dit, försökt gömma bort det och se om det skulle kunna funka osv..
Och igår så höll jag på och pillade med det, och då lossnade typ halva ena tränsbiten så då bestämde jag mig för att ta ut det idag, och skulle det se skit ut skulle jag bara fästa det igen!
Men jag tycker att det funkar!
Det är egentligen bara kanske 3-4cm i håret allra allra längst fram som fattas, men det fattas bara om man jämför med andra sidan..
Och det ser inte dumt ut.. tycker jag!
och det känns skönt att inte ha något där:P

Så glöm det jag sa om löshår igår, jag skulle aldrig palla att ha hela huvudet en längre period..
Nu ska jag försöka vårda mitt stackars hår och se om jag kan få det långt..
Och med långt menar jag inte midjelångt, utan kommer jag till axlarna eller strax under så är jag nöjd!
Så får jag köpa ett clip-on set till när jag vill vara riktigt fin:)
Bara att härda ut då:P
Wish me luck!

Ska visa en bild senare, har försökt ta en ny profilbild till facebook, är less på den jag har nu!
Har inte lagt in dom i datorn än bara, så jag vet inte hur bra dom blev!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0