Tååååålamod:)

Det här är vad jag beställt så mycket av och som jag pysslat med två gånger nu..
I fredags gjorde jag detta:

Och lördagkväll (tror jag) lade jag till detta:

Och i eftermiddag har jag gjort detta:


Dom två första är alltså mina egna naglar som jag gjort.. lite för korta gjorde jag dom:P fegade lite:P:P
Men då får jag snart göra om dom och öva mera!
Och den tredje bilden är lillasysters naglar som jag pysslat med!
Det tog tid:P tack Ellen för att du är tålmodig med mina projekt:P
Igår fick du stå ut att bli stylad i två timmar, vänta en massa tid och vara barfota utomhus:P bara för att jag ska bli nöjd:):):)
Vilken tur:)
Är det någon mer som har mycket tålamod och tid så gör jag gärna nagelförlängningar på er mot en liten slant!
Hör bara av er! Men ni ska vara medvetna om att jag är nybörjare och det tar tid!! beroende på vad jag gör!

P&K

Kommentarer
Postat av: Stina O

Snyggt! Man blir sjukt sugen på göra naglar! /Stina O

2010-11-05 @ 15:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0