Friday I'm in love!

Har varit och fyllt i/bättrat på färgerna i min tatuering idag..
Och nu har jag ont.. man ska inte gnälla eftersom det i allra högsta grad är självförvållat..
Men det är riktigt ömt!
Men sen kan man ju inte låta bli att bli sjukt sugen på att göra nästa..
Men när jag ska ha råd med det det vette gudarna!
men drömma kan man ju alltid göra:)
Och jag vet ju vad både nästa och näst nästa tatuering blir.. men i vilken ordning har jag inte riktigt bestämt..
Sen kom jag på att jag skulle ha velat tatuera in mitt personnummer vid vattumannen!
Det skulle nog vara snyggt!
Dock så var det jävligt skönt att få lägga sig på britsen hos tatueraren en stund, för min rygg skrek av smärta innan jag kom dit..
och nu har jag också helt sanslöst ont i ryggen, vet inte varför.. och det är inte sånt ont som jag brukar ha..... jag brukar ha ont i svanken.. men nu har jag ont under skulderbladen!!

Jaja kanske inte så intressant för er att veta men;)
Nu börjar jag vara riktigt trött.. ska fundera på att krypa isäng!

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0