VARFÖR!

varför?? VARFÖR klippte jag av mig håret i våras?
Jag sotar ju för det än, och blekt det skulle jag inte heller gjort.. förbannat!


Va? Tänker ni.. men ditt hår är ju jämnlångt nu..
BAH! trodde ni ja, men det är ju löshår på den "korta" sidan.. så då vet ni.. har ni någonsin sett en person med löshår fast dom har så kort hår som jag har nu.. när just det.. idioti!
Jag ska ju ha mitt hår såhär:

Eller såhär:

och visst.. det är väl på hyffsat god väg..
Men nu är det ju ändå nästan snagg i nacken!
Men bara det får växa från det jag har nu, så kan jag nog ha sådär om nått år.. nått år.. nått år.. hjälp!
Och nu är det ju så sjukt slitet eftersom jag blekte det så hårt i våras också..
Sen gjorde jag ju en kemisk utslätning i slutet av sommaren, och det håret som då hade varit blekt blev ju typ som svinto.. det är betydligt bättre nu, men det är fortfarande som fluffigt/förstört!
Så det måste ju också bort!
Men jag tror att jag kan skippa löshåret nästa gång jag klipper mig, då får det helt enkelt vara lite kortare fram!
Men jag siktar mot att ha ungefär axellångt hår, för det är liksom min grej, men den här gången ska luggen ut också!
sen har jag nog kommit på att jag inte ska fullt såhär mörk heller, vilket är ett problem:P
Nog för att jag trivs såhär också, men när jag ser den här bilden:

Så tycker att den här hårfärgen harmoniserar mer med mig, eller är det för att jag är brun på bilden som jag tycker den är fin??
Så nu får det bara växa så får vi se om det bleks lite naturligt.. för det ska INGEN blondering i det här håret iaf!!!
Och där ser ni ju hur kort håret är på vänstra sidan..
trodde ni seriöst att det vuxit så mycket?? :P:P
Nej ni tänker väl bara inte på det..

Jävla hår, att det ska vara så mycket tjaffs..
väx fort nu bara.. väx fort!

Kommentarer
Postat av: ramona

Hej! Ett tips om du vill att håret ska växa fortare och få mer styrka... priorin (finns på apoteket) en tablet, alt upp till tre om dagen hjälper ditt hår att återbyggas. Jag åt det i 6 månader efter att jag bränt av mig allt hår vid julen 09-10. klipte mig i juni, men har ner tillaxlarna fram nu. Det funkar verkligen och är värda sina 399 kr. Annars så tycker jag att du är jättefin, men det är inte kul att få förstört hår. Jag var jue med ome själv. Jag såg förjäääävlig ut! Lycka Till! Krams <3

2010-10-23 @ 21:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0