Veckan som kommer....

Snart är det skol-helg igen!
Den här gången går vi Torsdag, fredag, lördag och söndag!
Och det är en rolig helg vi har framför oss!
Torsdag har vi hårdag, med uppsättningar osv.
Fredag är det barnmålning
Lördag halloween och sår:)
Söndag kalender fotografering!

Men innan dess ska jag hinna jobba imorgon..
och på tisdag kommer något riktigt spännande måste jag säga!
Jag ska sminka på en visning för Wella i Umeå!
Så då blir det en heldag i stan!
Känns himla roligt och spännande!
All arbetslivserfarenhet är viktig!

Och veckans höjdpunkt!!

Onsdag = löning!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Ooh, jag är så taggad på söndag!! :D

Vet du hur du ska göra med kläderna än? :)

2010-10-26 @ 17:33:56
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0