Wednesday

Sorry för dålig updatering..
Har knappt orkat vara igång på dagarna nu ett tag..
Och skolan i helgen tog knäcken på mig!
Men det är fortfarande hur kul som helst att gå i skola! Jag trivs hur bra som helst!
Vi hade munprov i helgen och det gick ju bra!
Sen fick vi göra bröllopsmakuper på varandra, och den blev jag riktigt riktigt nöjd med!

Nu behöver jag självklart ännu mera modeller att öva på!
Kommer att börja ta 100:- för en full sminkning (med vissa undantag), Pga att det kostar för material och tid för mig!
Hoppas att det ändå inte skall stoppa er från att komma och bli sminkade!

Har även hunnit klippa mig sen sist!
Och min lilla sminkhörna är klar.. (det är bara en liten detalj som fattas)

Håret före klippning: (sjukligt slitet efter min cold-smooth:|)

Och nu ser jag ut såhär:




Här var det ju alldeles nyklippt, och då känns det ju alltid lite konstigt, men nu känns det mjukare på något sätt, redan efter en vecka!
Mer bilder kommer sen, det var dåliga bilder.. sorry:P

Och såhär ser min fantastiska sminkhörna ut:) Vem blir först att prova den?

Mysigt va:) Nu kan jag sminka mig även klockan 5 på morgonen när det är kolmörkt ute! Och på eftermiddagen:):):) jag är så nöjd:)

P&K

Kommentarer
Postat av: Ida

Fin i håret och fin sminkhörna. Kan bara inte förstå var i lägenheten den är, jag får helt enkelt inte ihop det! :P Men fiiiint :)

2010-10-13 @ 21:33:29
Postat av: Linnea

Ida: tack tack:) Den är i hallen, till vänster bakom hörnet.. dörren man ser i bakgrunden är ju dörren till vardagsrummet som numera bara är liiite öppen för smillas skull! Så det som vid toan! fattar du va!?

2010-10-13 @ 22:01:23
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, då fattar jag! Har inte tänkt att det var tillräckligt stort för att det där skulle rymmas. Men se vilka skrymslen som finns och hur fina de kan bli om man tar hand om dem!

2010-10-13 @ 22:26:23
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Skulle gärna komma o bli sminkad, då får jag ju träffa Smilla igen! :) Kul att du verkar trivas bra på kursen. Kan du inte lägga in alt skicka några bilder på Smilla? :) Trevlig helg! /Gunilla

2010-10-15 @ 17:22:05
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0