Cooooling

Ledsen att jag varit dålig på att updatera.. det händer bara inget i mitt liv just nu:P

Tänkte bara visa hur otroligt cool jag är:)
Nu är jag lika cool som Maria Montazamis dotter och några andra bloggare i sverige..
Jag har hoppat på senaste hårtrenden! Jag har skaffat fjäderextensions!

Föll för det direkt när jag såg det!
Här kommer bilderna, jag har satt in 5st två vita, en gul, en orange och en grön.
feather extensions, fjäder extensions, fjäder förlängning, featherextensions, fjäderextensions
Här ser ni den gröna, en vit och den gula. 

fjäderextensions, fjäder extensions, featherextensions, feather extensions
Här ser ni den orange och den andra vita!

Här får ni också se hur det blev när jag slängde i en röd toning i mitt hår.. visst blev det en schysst färg!?
Nu är det lite mörkare eftersom det är så skitigt!

Tycker iaf att det är grymt nice med fjädrarna! Dom ska gå att locka och platta och göra allt som man kan göra med vanliga förlängningar!

Är det någon annan som blir sugen så tar jag 50:- per fjäder och isättning just nu! (man kan kanske få mängdrabatt om man är riktigt snäll ;))
Det är bara att höra av er om ni är intresserade! Jag har hört att att sätta i 1 fjäder på salong går på 150:- så ni får grymt bra pris av mig :)

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0