Dagens - Happy birthday Grandma

Nu var det länge sedan sist jag lade upp en dagens.. eller bloggade överhuvudtaget egentligen:P
Men jag har varit lite lat när jag varit ledig (då jag egentligen hade haft tid att blogga hur mycket som helst) jag har inte sminkat mig mer än ett tunt kager mascara typ..
Men idag ska vi till mormor på kalas! Så då åker kalaskläderna på och kalassminket:P



Jag har använt:
Bas:
Genhednens studio foundation
Kryolan fixeringspuder
MUS Rouge Terra

Ögon:
Kryolan Black
Grimas aquafärg svart
MUS Xocoatl
Mary Kay Granite
Kryolan Highlight
Rimmel Extra Super Lash Mascara

Läppar:
Natures own läppenna
Mary Kay Lipstick Shell
Mary Kay Lipstick Pink Passion
Mary Kay Lipgloss Pink Diamonds

Note to self: Jag måste sluta blanda läppstiftsfärger med varann och göra perfekta färger..... det är ju så svårt att göra om det nästa gång:P

Och jäkla kamera, sminkningen är mörkare i verkligheten.. mer som en brun sotning!
Men men, det är det man får stå ut med!

Och fan nu börjar jag nysa också.. har varit så mycket allergisk på sista tiden :( det märks att det börjar bli vår!
Jag måste köpa allergimedicin!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0