Ledig :)

Har haft Anna här på blixtvisit, typiskt att det alltid ska hända något så vi inte hinner träffas..
Men sjukdom kan man faktiskt inte rå för!
Det var iaf sjukt underbart att se henne igen, det var så länge sen sedan sist!
Hoppas inte det ska gå 11 månader innan nästa gång!
Förhoppningsvis får hon jobbet i Umeå som hon sökt!!
Najs var ju också att hon hade tid att klippa mig, så jag tjänade in lite pengar :D
Och ingen känner mitt hår som Anna, så är det bara! Nog för att jag varit nöjd dom senaste gångerna också, inte för det!
Men nu är det alldeles nyklippt och fräscht, det är typ lika långt som det var innan och luggen är the same, men det är ordentligt uppklippt längst upp, där är det bara några cm!
Mycket fräscht!
Och jag hade ju tagit ledigt torsdag och fredag för att hinna vara med anna.. men när hon då åkte hem redan igår morse så kände jag att jag ändå ville vara ledig! Och det känns riktigt skönt! jag får ju riktigt långledigt också eftersom jag måste gå ner i tid på jobbet :( ska vara ledig måndagar och fredagar, så jag jobbar inte förrän tisdag igen om inte någon blir sjuk eller måste vara ledig!

Så idag ska jag försöka göra nya naglar och göra ett kort till mormor som fyller 80år! Om jag ids och hinner ska jag försöka sy överdrag till soffkuddarna på jobbet!
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0