24 år

Jaha.. då hade man fyllt år igen, ett helt år äldre och inte känns det konstigt.. det låter inte ens konstigt.. det låter bara bra:):)
Gratulerar även världens snyggaste Gustaf Norén på 30års dagen..
Och dom andra 9 st i kommunen som fyller år idag:P

Ägnar såklart en tanke till min farmor som idag skulle ha fyllt 81år, men som tyvärr inte orkade kämpa så länge.. Första ensamma födelsdagen.. Älskade farmor!

Paketet jag skulle hämta ut imorse tordes jag ju som ni kanske märkte knappt säga vad det var..
För jag trodde verkligen inte att det var sant.. Men jag har blivit sponsrad med en mysoverall från jumpins.se helt GRATIS till att använda till slutfotograferingen!
Jag har inte vågat skriva det här eller knappt säga det till någon även fast det är 3 veckor sedan jag fick ett mail med frågan om vilken färg och storlek jag ville ha..
Jag har inte vågat tro det, jag var helt övertygad om att jag skulle öppna paketet och det skulle ligga en lapp där i där det stod "HAHA!! Lurad, trodde du verkligen du skulle få nått!?" eller en faktura med overallen..
Men i paketet låg endast overallen:) Nu vill jag bara göra fotograferingen så jag kan börja använda den privat:P

Ska försöka komma ihåg att lägga upp en bild på den imorgon!
Orkar faktiskt inte nu!
För jag är trött.. jättetrött!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0