Leeeedig

Ledig dag idag.. det känns ju helt fantastiskt med långhelg!
Dom har K-dag på jobbet, men iom att jag bara är timanställd så behöver jag inte vara där..
Och vad skulle ni välja, tråkiga kvalitetsredovisningar och annat jobbigt eller vara hemma en hel dag!?
Visst jag har lite att göra hemma också, men det är ändå en helt annan sak.. eller hur!?
Vi ska ju ha kalas imorgon, så jag ska försöka mig på att baka lite tårta!
sen ska jag städa lite också, så mycket som det går med ryggen..
Jäkla ryggen fick nån låsning när jag nös.. suck.. kunde knappt växla i bilen.. suck..
men det går säkert över.. det brukar det göra!

Nej nu ska jag köra lite zumba om det går utan att det gör för ont i ryggen:)

p&k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0