Slutfoto!

Damn, nu börjar det dra ihop sig för slutfotografering:)
Det känns både sjukt spännande och sjukt kul!
Har pratat med mina modeller idag och förberett dom på whats to come!
Så nu känns det lite bättre!
Jag har kommit på att det kanske inte behöver bli så stressigt ändå, eftersom jag använder en modell två gånger!
Jag ska dock sätta mig och planera tiden ordentligt och kolla upp löshår och sånt före..
Ska även handla det sista på fredag är det tänkt, fast det inte är så mycket kvar!
Lite hårspray, grönt tyg och ett svart eller vitt linne..
Shit vad kul det ska bli:)
Det är alltså bara 1,5 vecka kvar.. då är jag även färdig utbildad, och som det ser ut nu så kommer jag klara utbildningen.. bara jag inte totalsabbar slutfotot, men det tror jag inte..

läääängtar!


Kommentarer
Postat av: lina

det blir awesome! ;)

2011-02-08 @ 21:56:31
URL: http://akrostikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0