Missförstå mig rätt..

Jag är jätteglad för att Johan jobbar mycket nu!
För det har inte varit roligt, och kommer väl egentligen inte bli kul än på ett tag heller:P
Det är ju det jag velat, att han ska jobba..
Så till saken.. Jag jobbar 8-16.30 varje dag på veckorna, jag är hemma ca 16.50 i bästa fall, Johan börjar jobba 17.00 tisdag, onsdag, torsdag, fredag och jobbar till 21.00, samt att han jobbar lördagar 9-13.. När är det tänkt att man ska ses? Jag vill ju gärna gå och lägga mig kring 22.00 senast.. för att orka kliva upp 06.00 på morgonen!
Men det är väl så livet ser ut till man hittat fast"are" jobb än vi har nu..
Nu får man ta det som finns :/

Jag hoppas iaf att vi nån gång båda två ska jobba hyffsat normala tider så vi hinner ses lite iaf!

Over'n'out


Kommentarer
Postat av: Emma

Tyvärr bara sån det är. Känner av det själv, när jag kommer hem från jobb måste Cihan dra på sitt. Men någon gång så blir det väl ändring?

2011-03-25 @ 20:30:24
URL: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0