Nyx cosmetics

Ja jag hade fått mitt andra sminkpaket idag :D yey för mig :)
Det var en HD foundation, två skuggor och tre läppstift från märket NYX..
Så hur lyder domen då?
Ja det är ju alltid svårt att bestämma sig för färger på en dataskärm, men jag lyckades hyfsat iaf:P
Foundationen ger en jättefin yta men är tyvärr för ljus :( jag lär ju förhoppningsvis inte bli blekare nu :( Får se om det blir till att köpa en till fast mörkare! Den kändes iaf riktigt bra! Ska recensera ordentligt när jag hunnit prova ett tag!

Läppstiften var verkligen superhärliga i konsistensen, väldigt mjuka och lätta! Fråga är ju hur bra dom sitter!
Jag har varit på jakt efter ett nude läppstift så ett av dom jag tog hen var ett ljust, men så fort jag öppnade paketet såg jag att det var helt fel.. det var jätteljust och jätteskimmrigt.. tänk Maria Montazami.. Big no no på mig!
ett av dom andra var ett murrigt brunlila läppstift! GAAALET snygg färg faktiskt, lite höstig men.. dit kommer vi ju också igen:P
Sen köpte jag ett rött läppstift, har varit på jakt efter ett som är lite mer varmrött men ändå med mycket färg och detta var också HELT perfekt! Hoppas bara nu att det visar sig att dom sitter bra också! Men dom är grymt härliga, det känns inte som om man har läppstift ens!

Så ögonskuggorna.. det är ju iaf en sån sak som man knappast kan misslyckas med att köpa, för dom behöver man i hela färgskalan (eller hur !?) jag hade iaf köpt en riktigt grön och en riktigt orange.. Och jag måste säga att jag är sjukt imponerad av pigmenten i dom!
Riktigt riktigt bra pigment! Jag törs till och med jämföra dom med Makeup store!
Nu vet jag ju heller inte hur bra dom sitter men det skall jag också återkomma med så fort jag supertestat dem!

Jag har iaf idag testat den lila jumbo ögonpennan jag också beställt..
För det första, sjukt snygg lila färg! Lila är ju alltid rätt:)
Väldigt härlig mjuk och krämig konsistens, lite klumpig att applicera pga den tjocka spetsen, men annars superfin!
Och efter en dag på jobbet så sitter den på exakt samma ställe som jag la den imorse!
Så den får faktiskt 4+ av 5 i betyg! det är just att den är lite svår att applicera som inte gör den till en 5:a!
Jag ska visa bilder en annan dag!

Nu ska superlativ Linnea gå och lägga sig!

Godnatt alla sköna och osköna människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0