Paket:)

Igår när jag kom hem hade jag hämtat ett paket på Ica, samt att jag hade 3 paket i brevlådan:)
Och jag fyller inte ens år:P Vissa dagar är verkligen bättre än andra..
Jag hade fått löshåret jag beställt, och jag ska byta två eller tre av dom löshårspaketen:P
En foundation som jag hjälpt mamma att köpa på eBay..
En ögonpenna jag köpt på eBay..
Och en kalender, den som jag sminkat 4 av bilderna i:)

Lite konfunderad blev jag då jag beställt en hel del smink från samma säljare på eBay och pennan jag fick igår var det sista jag beställde.. var är allt annat? Det har inte kommit än!?
Jag hoppas det kommer idag:) Ska bli kul att testa kvaliteten på produkterna!

Nej nu ska jag sminka mig innan jag ska iväg på astma kontroll :P trååååk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0