Tur trots fredagen den 13:e!

Ibland ska man ha tur!
Fick ju hem mitt löshår i veckan och det var tänkt att en tjej från klassen skulle komma hit och hjälpa mig idag!
Men så blev hon tvungen att jobba, och jag har funderat och funderat på vem jag skulle lita på att sätta i löshår på mig!
Jag hade nästan bestämt mig för att ta ur det lilla löshåret jag har nu så länge eftersom jag inte så någon hjälp i sikte..
Men så får jag ett sms på morgonen att min kära Anna kommer till Umeå i helgen!
Så hon kommer till mig ikväll först och hjälper mig:) sen får jag skjutsa in henne till Umeå efter:)
Great :) Vad nice :) Och hon kan ju definitivt hjälpa mig att klippa in det snyggt iaf!

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0