meningslösa torsdag

Herregud vad jag avskyr torsdagar!
Veckans sämsta dag har jag kommit fram till..
Jag är alltid som tröttast på torsdagar!
Fy bubblan!
Måndag håller man fortfarande på att köra igång efter helgen..
Tisdag är man igång..
Onsdag känner man att det börjar vända då har man gjort halva veckan när man går hem..
Torsdagar är man trött och grinig och har ont i huvudet (har stämt på mig dom senaste 3 torsdagarna iaf) och längtar till helgen men man vet att det ändå är en dag kvar..
Fredag så vet man ju att man snart är ledig så då spelar ingenting någon roll ;)

Jag hatar torsdagar.. bläääää......

Men jag har iaf fått hem en sjukt söt klänning idag som jag köpt på eBay ( ;) ) den var så söt som den var på bilden så jag har nog klänningen till "sikafesten" eller vårfesten som den kallas nu klar :)
skulle bara haft nå nya skor till också ;) ;) men vi får se vad jag har råd till och om jag hinner!!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Har testat oldify också! Isak likaså, man ser ganska hemsk ut :P

Men du, jag kom ju på att jag inte svarat på det där om tips på sminkning till födelsedagspartyt. Men du får ju gärna ge tips! Antingen skriftligt eller om du orkar får du sminka dig och skicka bilderna :P

2012-04-22 @ 16:34:57
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0