Sjuk

Inte fasen har jag tid och lust att vara sjuk nu..
Har kännt några dagar att hälsan inte riktigt varit okej, halv ont i halsen och lite snorig, lock för öronen för jämnan, yr osv..
Och huvudvärk har jag ju haft till och från i flera veckor.. suck..

så vaknade jag imorse och är huuuuur trött som helst, jättehängig, jättesnurrig även om jag satt ner, jättesnorig och kraxig! Så det blev vård av mig själv idag!
Det har kännts lite bättre under dagen men jag ska vara hemma imorgon också!
Jag har tänkt bli frisk, för jag vill träna!!!!!!

Har haft något otäckt med ögonen också ett tag, ibland när jag tittar på saker känns det som när man halvtrycker ner avtryckaren på en kamera, när man har på autofokus och den söker rätt fokus, precis så har mina ögon hållit på.. mycket obehagligt!

Det enda positiva med att jag varit hemma idag är att jag lyckats fota alla smycken jag gjorde i helgen och lagt upp dom i en ny blogg, en underblogg till denna!
http://makeuptheworld.blogg.se/webshop är adressen!
Den är väldigt ful, men jag jobbar på det ;) Layouten är prio B just nu!
Vill ni handla från sidan så finns all info under information (rätt logiskt) i sidomenyn!!

Nu ska jag strax krypa i säng!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0