Zumba-maraton

Idag står Zumba-maraton på schemat!!
Känns jäkligt spännande att se hur man orkar det :P
Ett som är säkert är att för drygt ett år sedan hade jag inte klarat det utan min astmamedicin!!
Men nu hoppas jag att det ska gå bra! För min kondition har blivit så mycket bättre!!
Självklart kommer jag bli tokslut och sjöblöt i svett, men kul ska jag/vi ha!!

Och jag köpte en ny telefon igår :P

Jag har ju funderat på det så himla länge för att jag varit så jävla less på att folk aldrig hört mig i den gamla!
Hade sedan länge bestämt mig för en iPhone och har flera gånger varit påväg att beställa den, men bara inte fått tummen ur!!
Så i fredags bestämde jag mig, men då gick den plötsligt inte att beställa från telias hemsida :/ och den fanns inte någonannanstans i svart heller, för en vit ville jag inte ha.. det är så tjejigt ;)
Men så igår var jag i Umeå och sminkade lite badmodes modeller till tidningen QLTR så när vi var färdiga pös jag in på telia i stan, och där hade dom den i lager så där fick jag den direkt i handen istället för att måsta vänta på den på posten ;)
Än sålänge är jag nöjd!! Mycket nöjd!! nu ska jag bara lära mig alla finesser :)
Känns bra att äntligen lägga ut lite pengar på en vettigare telefon, jag har ju alltid BARA köpt budget telefoner innan, intalat mig att den ska vara bra, och sen behövt byta efter 1-1,5 år för att man varit tokig på den b-iga telefonen!!
Och Johan har haft sin iPhone 3 i måååååååånga år och har varit nöjd.. jag har säkert lagt ut mer pengar sammanlagt på alla telefoner jag haft under tiden han haft sin iphone!! värt.. not!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0