Utkast: Dec. 06, 2012

Fortfarande inga bilder era stackare :P
Jag har helt enkelt inte ork och tid!!
Men nu har vi iaf ett provisoriskt bredband fram till den riktiga adsl inkopplingen sker den 27:e december, kändes lite länge att vara utan, så vi har lånat nått radiotjosan, fattar inte så mycket förutom att det är en stor anordning i mitt smink rum som blinkar och har sig, men som faktiskt förser oss med internet!
Mycket trevligt!!

Annars har jag kokat lakritsknäck idag, som just nu håller på svalna!
Ska faktiskt alldeles strax krypa i säng då jag ska öppna på jobbet imorgon, så jag måste upp äckeltidigt.... usch :P
Sen blir det äckeltidigt på lördag också, men då är det ju av en väldigt god orsak!
Jag ska ju sätta mig i bilen och köra upp till min kära Anna!!

Nej, sov så gott, nu orkar jag inte mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0