Foto

Jag är verkligen så sjukt sugen på att köpa mig en systemkamera..
Jag vill verkligen kunna ta schyssta bilder, och jag är less på alla halvdana kompaktkameror och min bridgekamera!!
Jag skulle hur som helst inte köpa någon jättedyr eftersom jag inte vet hur mycket jag skulle använda den!
Men det är ju inte bara att köpa en heller, för jag vill ju inte bara fota i auto.. därför skulle jag behöva gå en kurs så jag kan lära mig en massa..
Jag har ju läst foto A på gymnasiet, men jag kommer ju inte ihåg nånting då jag inte kunnat fortsätta öva.

Jaaa, jag får väl försöka lägga undan lite pengar och köpa mig en kamera kanske.. vi får se..

Nu ska jag lägga mig och vila en stund!!
Godnatt!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag kan ju typ ingeting om foto men köpte en systemkamera (speilrefeks som dem säger här) och kna inte tänkamig något annat. Visst, den kostade men det var absolut värt det!

2012-02-16 @ 22:01:16
URL: http://emmakarolinas.wordpress.com
Postat av: lina

det är ganska lätt att lära sig själv. du kan få låna en bok av mig. sen finns google = GULD värt.

2012-02-17 @ 18:46:05
URL: http://akrostikon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0