Godnatt

Sminkningen idag gick kanonbra!!
Ska bli riktigt roligt att se bilderna sen!!
Vi skötte oss bra tillsammans :)

Imorgon blir det dock andra bullar, då får jag inte stå på den säkra sidan av kameran. Då ska jag stå framför kameran..
Och jag vet inte sist när någon annan sminkade mig!!
Spännande!!
Jag har ju inte stått så mycket framför kameran typ en gång förut..

såhär såg det ut då, det här är favoriten!

Här är den jag absolut INTE tycker om

Och här är den sista, den kan jag också leva med!!


Också blir jag arg när jag ser dom här bilderna, för mitt hår är fan typ lika långt där som nu och det är snart 6 månader sedan.. jävla hår!!


Nej nu ska jag krypa i säng!!

Puss godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0