Hoppas hoppas!!

Det verkar som om jag kanske får min kamera imorgon :)
iiiiih vad roligt :)
Jag håller mina tummar för det!!

Ikväll ställde jag in Zumban pga huvudvärk :( jävla huvud, ibland vill jag bara kapa av det!!
Jag började känna av det på eftermiddagen men hade inga tabletter med mig (otrutinerat, jag borde lärt mig efter 25 år med migrän) men tänkte att det kanske skulle gå över..
tji fick jag..
det var en såndär jobbig huvudvärk.. inte superduper värk utan jobbig irriterande huvudvärk..
så jag bestämde mig för att skippa zumban, även om det ibland kan vara en sån sak som gör det bättre..
Hade det varit så att jag bara varit deltagare hade jag säkert gått dit.. men eftersom jag är instruktör så känner jag att jag vill vara pigg och ärtig och på topp, och det hade jag inte varit :/

Gick och la mig och sov istället (efter att jag tagit tabletter) tyvärr hjälpte inte det heller trots att jag sov 2 timmar :/ vaknade och mådde pyton, nu har jag fikat lite lätt och betalat räkningar (bara det kan ju ge migrän:P) Mår lite bättre, piggare men huvudvärken är kvar!!
Ska nog ta en omgång till med tabletter och sen lägga mig och sova!!

Det måste verkligen vara bra imorgon, för jag MÅSTE vara på jobbet! Jag behövs nu mer än nånsin!!


Pömmsig, sov så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0