Uppe med tuppen!

Lördag morgon och jag var uppe 06.00.. wow.. det hör till ovanligheter :P
Men det var faktiskt inte ens tungt att vakna, om det beror på att man sover så jävla gott i sängen eller om det är okej att kliva upp så tidigt för att man ska göra ett så sjukt roligt makeup jobb idag!?
Kanske en kombination :)

Jag ska nu bara klä mig och packa penslarna så åker jag!!

Ska göra en Moulin Rouge makeup idag med en lokal fotograf!!
Känns fantastiskt roligt och även jävligt spännande då det var länge sedan jag fick leva ut och leka ut makeup!!
Men det ska nog bli bra!
Jag hoppas att jag kan få lite bilder att visa upp senare!! (Inte idag)

Något åt det här hållet är vi ute efter, inte lika tacky men nått sånt :)

Nej nu ska jag krypa ur onepiecen (måste jag??) och klä mig!!

Senare idag blir det gymmet!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0