cooling

Nu är jag lika cool(?) som typ resten av halva sverige..
Jag sitter med ricinolja i håret, ska alltså få håret att bli blankare och få de att växa snabbare!!
Jag håller mina tummar!!
Ska även för skoj skull prova det på ögonbrynen och fransarna också för att se vad som händer!!
Inte för att jag egentligen behöver längre ögonfransar, men det kan ju vara kul att testa!!
Brynen kan ju få bli lite.. fylligare!!
Jag LOVAR att updatera om resultat om några veckor!!
Påminn mig annars!!

Jag beställde min ricinolja på bodystore.se 500ml för ca 80kr!! Bra pris ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Se upp så du inte börjar härskna, kan lukta en del...

2012-01-10 @ 08:23:30
Postat av: Ida

Hahaha (skrattar åt mammas kommentar) hahaha!!!

2012-01-10 @ 20:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0