Färgade linser!

Jag beställde hem lite färgade linser för att testa.. tycker att det är så coolt!!
Nu har jag efter många om och men fått in de blå linserna i ögat (Obs! Detta är också ett tidsinställt inlägg).
Det tog ett antal gånger innan jag fick in dom, då jag verkligen inte är van linsbärare!!
Såhär ser det dock ut när jag sminkat mig och allt!!

Dom blir lite brunblå melerade, men det syns faktiskt mest när man har blixt på kameran, när jag tittar i spegeln lyser det inte alls igenom så mycket av mina bruna ögon!!
Men det är rätt coolt att kunna se hur man hade sett ut i annan ögonfärg!!

Dessa heter Freshlook colors Blue och resten av deras sortiment hittar ni här.

Jag har även köpt sk cirkellinser som jag tänkt ha på nyår/har på nyår. Ska bli riktigt kul att testa dessa!! En bild kommer upp på dom också senare!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0