grrr

Det går inte så bra för mig med färgningen..
Det är ingen katastrof.. men det ser inte ut som jag vill.. än..
Har några ess i rockärmen kvar :P annars får det bli mössa till på tisdag när mina grejer från lyko med en orange färginpackning kommer ;)

Började iaf att slänga i en blekning i hela håret, en som bara skulle bleka 3 nyanser..
Det gjorde den kanske, syntes inte så stor skillnad hursomhelst, mest i botten!! Men det var en snygg färg:P
Sen i med den röda, och den är inte lila..... men den är inte riktigt så orange som jag vill ha den heller, sen tog den ju såklart mest närmast botten.. Och där är det riktigt starkt......

Nu sitter jag med slingor i håret också (hade kvar från blekningen) så då får vi se om det blir någon ordning :P
Annars blir det i med lite ricinolja i 30 min, för den drar ut rätt mycket färg faktiskt!!
Också kanske en omgång till med blekning!!
tur som fan att det ändå var en rätt mild blekning, för mitt hår gillar in det egentligen!!

Jag ska visa resultat sen, oavsett om det blir bra eller dåligt..
Men jag kämpar vidare :P

Kommentarer
Postat av: Emma

Funkar ricin olja? Och vad är det egentlig bra för? Jag vill också bleka håret, allt på en gång och vara dunder blond i morgon... men då har jag väl inget hår kvar... :P

2012-01-28 @ 15:16:43
URL: http://emmakarolinas.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0