huvudvärk

suck..
började känna där kring lunch hur huvudvärken kom krypandes.. trodde att det kanske inte skulle bli så farligt..
Men tji fick jag.. åååh vad det är drygt! Men det var länge sedan nu, riktigt länge sedan!
Nu känns det dock som lättare migrän = inte kul..
Det är egentligen inte sådär vrål ont att jag bara vill dö, men det är såndär sjukt irriterande värk som nästan är värre än när det ibland gör riktigt ont..
Ja det är konstigt och svårt att förklara!!
Jag har sovit i omgångar sedan jag kom hem idag, men det verkar bara hjälpa för stunden.
Jag vaknar och känner att det känns okej, kliver upp och sen börjar det igen..
så jag kastar nog snart in handduken för dagen och kryper i säng..
jag vill verkligen jobba imorgon, och tidigt börjar jag också..
Sen har jag massor att göra imorgon också!! Måste fixa sista med nybörjarzumban!!
Måtte huvudvärken gå bort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0