November

Jobbade jäkulst mycket tror jag, om jag inte minns fel :P Både heltid på dagis + the studio + hundra andra grejer på helgerna..
Minns att jag var helt sjukt trött, kändes aldrig som om jag var ordentligt utvilad :/

Julpysslade lite.. detta blev resultatet av lite kvistar, färg, glitter och en ljusslinga!!

Och detta är resultatet av tomma glasburkr, lim, socker, glitter, kvistar, färg :) efter bilden togs har jag hällt lite dekorationssand runt burkarna!! 


Jag pysslade på och gjorde en massa glassmycken också!!


Väntade och längtade efter snön. kom knappt något :(
Första paketet någonsin av alla mina hundratals ebay paket fastnade i tullen, vilken tur att jag fick det ändå då det var
en julklapp till syrran!!
Hade vaxpropp i båda öronen i princip hela november dock inte i båda öronen samtidigt utan det växlade från det ena till
det andra!! Jag måste verkligen göra något åt mina öron, jag har fortfarande typ alltid lock för örat när jag vaknar :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0