Ny fripp

Jaha, ni känner ju mig vid det här laget..
En hårkameleont.. jag blir snabbt less på mitt hår och måste göra något nytt..
Men jag tycker ändå att jag varit duktig länge nu, jag har faktiskt sparat i säkert 1,5 år..
Sen har jag istället varierat med lite byte av hårfärg och lugg vs. inte lugg (lugg på utväxt)..
Och jag har inte heller nu klippt av mitt hår, utan jag sparar än, men jag har skaffat löshår igen.. JA igen!!
Sen tyckte jag inte att det var nog utan har skaffat mig lugg igen också, långlugg är inte min grej!!
Här kommer väldigt fula bilder, men jag hoppas ni förstår ;)

En hiskeligt ful före bild, men det är väl så dom ska se ut?? Flottigt hår och flottig hy :P
Här har jag dock redan börjat med förlängningen, därför ser det lite konstigt stripigt ut :P


Och efter :P inte heller speciellt snygg :P men den visar iaf frippen på ett okej sätt!! Nu har jag klippt lite mer i luggen efter denna bild, men inte speciellt mycket!!


Den av bilderna jag är mest nöjd med, men den visar inte direkt frisyren så bra :P


Här ser ni kanske även lite av det svarta som jag färgade in strax innan jul!!

Också kommer en oseriös bild :P

Är egentligen nöjd, det enda jag känner är att jag vill ha rött hår.. men det får bli när jag tröttnat på löshåret för den här gången!! Är egentligen sjukt nöjd med färgen jag har nu! Det är nog min bästa färg ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0