Nyårslooken

Här kommer lite bilder på min nyårslook!!


Hela ansiktet ;) lite blank :( men det är ju inget ovanligt :/
Cirkellinser är ganska coolt va !? I love it!

Makeupen, svart/grå/vit/silver med rosa läppar!!

Jävligt roliga perspektiv på dom här närbilderna, men jag orkade inte beskära så man bara ser ögat heller :P så min näsa ser ut som en riktig potatis näsa:P

Helkroppsbild.. verkligen världens sämsta helkroppsbild, men Johan tog den i sista sekunden innan vi skulle fara.. men ni får ett hum iaf.. (mycket snyggare i verkligeheten;))

Närbild på mina underbara skor, och det bästa av allt är att det står Linnea inuti dom ;) I'm in love! Och som Christian Louboutin sa "Skor som inte gör ont är som mat utan kryddor"
Hade jag ont i fötterna när jag skulle gå hem.. njaa, egentligen inte.. Jag har varit med om värre ;)
Grabbarna var rätt impade att jag ens kunde dansa i skorna :P

Och sist men inte minst naglarna :)

Hade en supertrevlig kväll!! Verkligen!!
Gott nytt år på er allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0