Nyårsmakeup

Nyårmakeup.. (Obs! tidsinställt inlägg)

Min tanke är att jag ska göra en rätt Katy Perry inspirerad makeup!!
Mycket fokus på ögonen, kommer använda mig av skarpa kontraster och tjock eyeliner, lösögonfransar och mycket mascara!!
Sen vet man aldrig vad som händer när jag väl sitter där och sminkar mig :P
Färgerna kommer nog vara ljust/vitt, grått, silver och svart!!
Sen får vi se om jag slänger på nån schysst färg på läpparna också.. Katy har ju oftast färg på läpparna, men vi får se ;)

Kläderna är klara förutom strumpbyxor, hoppas att jag ska hitta det på fredag när jag ska till Umeå! Om inte alla snygga är slut i min storlek :/ med min tur kommer dom ju vara det :(

Kommer troligen lägga upp både makeup och kläder senare, när det är klart..
Jag törs inte "provmakea" för då kommer det bara att bli snyggare nu än då :P

nu blir detta ett sånt sjukt tråkigt inlägg utan bilder.... förlåt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0