Snygga killardagen del3

Och bara för att jag börjat kolla sunset beach igen måste jag ju slänga in några halvsnyggingar och snyggingar därifrån också :)

först ut är Eddie cibirian som spelar Cole, liiiiite för tvålfager men vafan han tål att tittas på :)

Nummer två är Timothy Adams som spelar Casey Mitchum. Inte heller supersnygg egentligen, han är lite för likfärgad över allt.. haha om ni försår vad jag menar, hårfärgen är nästan densamma som ögonfärgen osv, också är det något med hans läppar dom får mig att tänka på idominsalva ibland = inte bra ;)
Men annars trevlig att titta på :P

Nästa snubbe ut är Hank Cheyne som spelar Detective Ricardo Torres, hans bror i serien är mycket snyggare... men det kommer ;)
Men han är heller inte dum!!


Sen kommer på riktigt snygga Jason George som spelar Michael Bourne i serien!!


En bonus får söta Nick Stabile som spelade Mark Wolper, ja söt.. bara söt ;)


Också the grand finale!!
Snyggast av dom alla
Nick Kiriazis som spelade Father Antonio.. grr grr grr..



bilderna säger allt, eller hur!?
funderar seriöst på att hoppa fram typ 250 avsnitt till han är med!!

Kommentarer
Postat av: Henrietta

Hej Linnea! Jag råkade snubbla över din blogg och tänkte att jag skulle skriva en rad. Tyckte det här inlägget var så kul! Väldigt nostalgiskt. Minns hur vi var besatta av Nick Kiriazis när vi var yngre, lärde oss uttala hans efternamn och hade tusen bilder av honom som skrivbordsbakgrund på datorn. :)

Hur som helst, hoppas allt är bra med dig!

2012-01-11 @ 09:29:37
Postat av: Linnea

SV: Vad kul Henrietta att du kikat förbi :) Ja verkligen, men jag förstår varför.. han är ju fortfarande snygg :D

Det är bara bra med mig! Jag hoppas det är bra med dig också!!

2012-01-11 @ 17:54:14
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0