Snygga killardagen del4

Snart ska ni slippa den fruktansvärda dag ;)

Jag måste ju vara lite tidsenlig också och plocka dom snyggaste gladiatorerna också ;)

Gamla favoriten Hero är ju tillbaka i rutan, Roddy Benjaminson heter han på riktigt!!
Egentligen är han väl inte supersnygg, men han har något så charmigt över sig, också ser han sjukt snäll ut!!

Roddy som Gladiatorn Hero

Roddy privat, tillsammans med sin fru Cecilia som också är gladiator i årets upplaga!!


Det roliga med Hero/Roddy är ju att jag faktiskt träffat honom på riktigt!!
På tåget ner till Göteborg för några år sedan..
Jag minns att jag mötte honom i gången och han fick nästan gå på sidan som en krabba när han mötte någon i gången eftersom han är så biffig!! Det måste man ju själv nästan göra.. fattar ni :P och jag kände igenom honom sjukt mycket men kunde inte placera honom förrän senare..
Sen skulle jag gå på toaletten och vem står där och borstar tänderna om inte han.. då han jag ju stå och klura ett tag på vem det var, tillslut så gick det ju upp ett ljus!! Och jag lovar att han var lika snäll och trevlig som han ser ut!! Och sjukt stor!! han rymdes knappt i dörröppningen till toaletten :P
Jaja nog om det!1

Snyggast i årets upplaga är då iag Binais Begovic eller Wolf som han kallas som gladiator!!

Och här kommer den igen, ser ni..... skäggstubben ;)
Jag är inte som mina systrar som verkar gilla skägg skägg.. jag gillar skäggstubb, några dagarsstubb :)

Binais/Wolf är body builder i grunden..  det tycker jag är ganska äckligt..
Det här är verkligen inget jag gillar, inoljade äckliga muskler som ska visas i stringkallingar.. nja..
Men Binais är också fitness modell.... desto trevligare!!

Why not liksom ;);) Nu är det iaf värt att se Gladiatorerna i år :D

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jahaaa, är det han som är Wolf?! Jag tänkte på han som har långt hår och är aplång (Tor heter han visst) när du skrev hans namn och tyckte det var konstigt att det var han du tyckte var snyggast :P



http://www.tv4play.se/noje/gladiatorerna?title=presentation_av_gladiatorn_tor&videoid=2125026

2012-01-12 @ 18:10:46
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0