Duktig :)

Känner mig stolt över dagen :P
Började med att sminka Johanna som skulle gifta sig idag och det flöt på hur bra som helst! Och hon var verkligen hur vacker som helst i sin klänning och alltihopa :)

Efter det bestämde jag mig för att dra ner på stan, då jag bestämt mig för att jag VERKLIGEN behövde nya underkläder!
Det var länge sedan jag köpte nya och dom gamla höll på falla sönder.. bokstavligt talat!
Så jag gick på change och bad om hjälp!
Och OM Jag fick hjälp! Jag hade säkert provat 10 olika bhar och trosor innan jag var färdig!
Fick veta att jag haft för stor omkrets och för liten kupa jämt! Inte kostigt att det varit svårt att hitta något bra!?
Men jag slog på stort och köpte iaf två stycken! Så nu ska jag väl klara mig ett tag! Blir dock kanske att köpa nån till när jag får lön igen eller om bara några månader! För gudarna ska veta att jag behöver det!!
Sen gick jag på ohlssons tyg och köpte lite tyg till en topp/klänning som jag ska sy!
Så nu håller jag på försöka klura ut hur och vad jag egentligen ska göra!!
I will keep you updated!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0