Pissväder och ledighet

Sjävklart ska det vara pissväder under hela perioden som jag är ledig! Visst blir man förbannad!
Jag kan svära på att det kommer bli fint lagomt till jag börjar jobba igen! Det känns ju lite surt att man är ledig två veckor och aldrig kommer få se solen mer eller mindre!!
Nu gör det ju egentligen inte så mycket, jag får ju iaf vara ledig.. och det känns jätteskönt ändå! Speciellt när det är så lite barn på jobbet!
Jag hinner ju göra en massa grejer som jag inte hade idats eller hunnit göra annars!!
Visst jag är ledig utan betalt, men seriöst så är inte pengar allt!
Visst kommer jag få en skitlön i augusti, but I couldn't care less!
Förhoppningsvis kanske man kan åka iväg en sväng i slutet av sommaren eller en bit in på hösten istället! Antingen till Prag igen, eller på en solsemester! Båda känns sjukt lockande :)

Ja, den som lever får se!
Jag har du hunnit städa och rensa min garderob igår, och jag har hunnit tvätta bort nästan all tvätt, jag har städat skafferiet och rengjort ugnen och fläkten idag! Så nu känns det ganska bra :)
Speciellt att ha gjort det i början på ledigheten :D

Också har jag hunnit gå en långpromenad ner till sikeå och tillbaka idag också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0