Ååååh ångrar mig

Suck..
igår på dagen så beställde jag hem lite kläder från Ellos..
Så på kvällen ångrar jag mig och kände att jag hellre hade köpt lite nya träningskläder..
Men då var det redan för sent att avbeställa paketen :(
Jaja, jag får väl i värsta fall skicka tillbaka alla grejerna och betala bara returfrakten då!!
Eller så hoppas jag på att jag på tisdag får veta att jag får tillbaka jävligt mycket pengar på skatten så jag har råd att köpa både träningskläder och vanliga kläder :P

Då träningskläderna kommer vara på så ofta som nu så känns det kuligare att ha lite olika att välja på (för ibland måste man ju faktiskt tvätta också) också känns det mycket roligare att träna om man känner sig snygg i träningskläderna!!
Inte för att jag tror att jag blir smalare/starkare/bättre för att jag har nya kläder så gör känslan sjukt mycket!!
Det kanske gör så att jag står ut med att se mig själv i spegeln på gymmet 15 minuter mer varje gång :P
eller nått!?

Nä nu ska jag börja plocka ihop lite pant och sånt för att sedan åka och panta och handla lite innan jag och Malin ska påbörja dagens träning!!
Jag tror att det först blir en långpromenad i det härliga vädret, och sen nån timma på gymmet!!

Ha en kalasbra dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Var är det man kollar om man får tillbaka på skatten? :)

2012-03-18 @ 21:30:09
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0