Dagens makeup fredag/lördag

Här kommer dagens makeup från i fredags.
lilaish :P





Jag har använt:
Tikei Mineral foundation W2
MK mineral foundation Beige 2
MK Compact Powder Beige 1

MUS Hightechlighter Sundust
Kryolan Highlight
Kryolan Sudan
Kryolan Black
MUS Microshadow tradition
och dessa färger ur den matta 88:a paletten

MUS cake eyeliner black
MUS Max lashes mascara black
Yves Rocher ögonbrynspenna Brown

MUS Rouge Terra

I love Mango & Papaya läppbalsam
----------------------------------------------------------------

Gårdagens makeup, skulle bli en enkel makeup med bara en grå globskugga men sen spetsade jag den med lite petrolblått.. jag kan bara inte låta bli den skuggan :P




Jag har använt:
Tikei Mineral foundation W2
MK mineral foundation Beige 2
MK Compact Powder Beige 1

MUS Hightechlighter Sundust
Kryolan Highlight
Kryolan Anthracite
MUS Microshadow Heritage
MUS cake eyeliner black
MUS Max lashes mascara black
Yves Rocher ögonbrynspenna Brown

MUS Rouge Terra

Och ett genomskinligt läppglans som jag inte kan namnet på från Juicy Tubes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0