Kryolan <3


Jag har haft lite lätt panik ett tag då jag insett att min absoluta favorit highlighter är påväg att ta slut!
Egentligen den enda highlightern jag använder och använt senaste 1,5 året (nästan)
Den heter just Highlight och är av märket kryolan, och är en ögonskugga som finns i en palett jag fick via utbildningen!
Nu har jag i vild panik försökt hitta denna skugga, men det är sannerligen inte lätt att få tag på kryolans produkter i sverige/norrland!
Hade jag bott i Stockholm eller Göteborg hade det varit enklare, för där har dom perukmakare som säljer kryolan!
Men nu har jag hittat på mitt kära ebay, en säljare som säljer kryolan smink för en schysst peng (jag vet inte vad dom kostar i vanliga fall, men det är fortfarande billigare än tex makeupstore även inkl frakt).
Dock ska jag ringa på smink & perukmakaren imorgon och höra vad dom tar för skuggan och vad dom tar för att skicka upp den.. är det billigare är det ju såklart värt det!
But we will see!!
Jag har liksom fasat över att jag annars ska måsta försöka hitta någon som är ungefär likadan men som jag ändå aldrig kommer bli riktigt nöjd med då den är så sjukt perfekt! Den funkar liksom jämt, till allt!!
Dom verkar liksom lyckas med det, för i paletten som jag har har dom en matt grå skugga som också är såndär extremt perfekt gråfärg, samma sak med en mörkbrun, exakt perfekt, inte för röd och inte för grå och inte för lila, en aubergine färgad som också är fantastisk.. ja nog önskar jag att det fanns att köpa i närheten!!

Kryolan i mitt hjärta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0